برگزاری کلاس آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری و درمان کبد چرب و پیشگیری از آن در مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت ابن‌سینا، 14 معصوم و جوادیه کلاس آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری و درمان کبد چرب و پیشگیری از اضافه‌وزن و چاقی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، الهام رجالی پور کارشناس تغذیه مرکز ابن‌سینا کلاس آموزشی با موضوع نقش تغذیه در پیشگیری از کبد چرب را برای مراجعان سرای محله مخصوص برگزار و خصوص علل ایجاد کبد چرب مانند چاقی، عدم تحرک و فعالیت بدنی، مصرف زیاد چربی‌ها و مواد قندی مطالبی را بیان کرد و بر اهمیت تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان کبد چرب آموزش‌های لازم را ارائه داد.
شادی دهاقین، کارشناس تغذیه مرکز 14 معصوم، کلاس آموزشی با موضوع اهمیت مصرف نمک یددار را برای نمازگزاران مسجد صاحب‌الامر برگزار کرد و در خصوص علائم و عوارض کمبودید میزان مصرف نمک و ارتباط آن با فشارخون مطالبی را بیان کرد و نحوه انتخاب نمک سالم و نگهداری نمکید دار آموزش داد.
همچنین سحر خاکسار، کارشناس تغذیه مرکز جوادیه کلاس آموزشی با موضوع تغذیه در پیشگیری از اضافه‌وزن و چاقی را برای مراجعان سرای محله کوچه آقائی برگزار کرد در این جلسه بر اهمیت اضافه‌وزن و چاقی و نقش آن در بروز بیماری‌های غیر واگیر مثل دیابت فشارخون و چربی خون و... تأکید کرد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *