برگزاری کلاس آموزشی کاهش انگ اچ آی وی مرکز بهداشت جنوب تهران در خانه های سلامت

در کلاس آموزشی کاهش انگ اچ آی وی مرکز بهداشت جنوب تهران در خانه های سلامت، با استفاده از بسته استاندارد رویکرد نوین آموزشی، مطالب آموزشی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، رضا موسی نژاد، مسئول باشگاه یاران مثبت زمزم این مرکز به برگزاری کلاس های آموزش ایدز با رویکرد نوین در سطح خانه های سلامت منطقه 17 اشاره کرد و گفت: این باشگاه 7 جلسه آموزشی را به منظور کاهش انگ اچ آی وی که مانعی برای مراجعه و تشخیص زودهنگام بیماری در افراد شده با موفقیت برگزار کرد.
وی افزود: این کلاس ها به ترتیب یکشنبه 31 اردیبهشت در خانه سلامت جلیلی، سه شنبه 2 خرداد در خانه سلامت ابوذر غربی، چهارشنبه 17 و 31 خرداد در خانه سلامت یافت اباد  و خانه سلامت وصفنارد، یکشنبه 18 تیر در خانه سلامت مقدم، چهارشنبه 5  مرداد در خانه سلامت امامزاده حسن و یکشنبه 15 مرداد در خانه سلامت زمزم برای مراجعین برگزار شد.
موسی نژاد ادامه داد: در این کلاس ها با استفاده از بسته استاندارد رویکرد نوین آموزشی، درمورد آشنایی با اچ آی وی و ایدز ، راه های انتقال، راه های عدم انتقال، راه های پیشگیری، اهمیت انجام غربالگری اچ آی وی، معرفی مراکز مشاوره و خدمات آنها برای انجام مشاوره و همچنین تست اچ آی وی با تاکید بر انگ زدایی از اچ آی وی مطالبی بیان شد.
در حاشیه این کلاس ها، تعدادی فیلم آموزشی مفید به نمایش گذاشته شد. همچنین تعدادی پمفلت آموزشی و کارت های مرکز مشاوره زمزم در اختیار حاضرین و مسئولان خانه های سلامت منطقه قرار داده شد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی