• تاریخ انتشار : 1396/04/03 - 09:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 993
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته به مناسبت هفته ملی بیماریهای زئونوز در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت جنوب تهران، کمیته مشترک داخلی و بین بخشی در خصوص تب کریمه کنگو و هفته ملی بیماری‌های زئونوز را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این کمیته روز سه‌شنبه 30 خرداد 96 با حضور دکتر شیروانی معاون و کارشناسان مسئول این مرکز، علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، جواد محمد دینی، کارشناس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی، دکتر علی زمردی سرپرست دامپزشکی تهران، خندان رئیس اتحادیه گوشت گاوی تهران برگزار شد.
در ابتدا دکتر شیروانی معاون مرکز بهداشت جنوب، ضمن خوش‌آمد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در خصوص وضعیت بیماری cchf و سایر بیماری‌های زئونوز مطالبی را بیان و با توجه به آغاز فصل شیوع بیماری cchf در کشور و اطلاعات متناقض وسیع در سطح شبکه‌های اجتماعی بر لزوم ایجاد هماهنگی در بین ارگان‌های مرتبط با این بیماری تأکید کرد.
واحد بیماری‌های این مرکز گزارشی را در خصوص اطلاع‌رسانی، بیماریابی و ارسال مجموعه‌های آموزشی مختلف بیماری cchf و ارسال نمونه‌های تهیه‌شده از بیماران مشکوک ارائه کرد.
همچنین فدایی، کارشناس بیماری‌های زئونوز و مالاریای مرکز بهداشت جنوب تهران گزارش مختصری از آمار این بیماری‌ها در منطقه تحت پوشش در سال گذشته و وضعیت کنونی بیماری تب کریمه کنگو، سایر زئونوز ها و مالاریا ارائه کرد.
دکتر شیروانی در پایان‌بر جلب همکاری سایر ارگان‌ها ازجمله دامپزشکی، ارسال هشدارهای لازم و اطلاع‌رسانی به گروه‌های در معرض خطر تأکید کرد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 69097
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی