• تاریخ انتشار : 1395/10/01 - 13:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 416
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته نیازسنجی فصل زمستان در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه کمیته نیازسنجی فصل زمستان را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز سه‌شنبه 30 آذر 95 با حضور کارشناسان مسئول و کارشناسان ستادی در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
در این جلسه صادقیان مهر، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت بر تهیه بروشور اطلاع‌رسانی به‌منظور تبلیغ خدمات واحدهای سلامت روان و بهبود تغذیه تأکید کرد.
در ادامه رحیمی، کارشناس واحد آموزش بهداشت به اهمیت پیش‌آزمون رسانه از گروه هدف و ارزشیابی آن‌ها بعد از تولید انبوه اشاره کرد و از مراکز محیطی خواست تا تعداد رسانه‌های دریافت شده از معاونت بهداشت و یا سایر سازمان‌ها و همچنین نحوه توزیع و تحویل این رسانه‌ها را به واحد آموزش بهداشت اطلاع دهند و تعداد و نوع رسانه‌های موردنیاز را بلافاصله بعد از تشکیل کمیته و در ابتدای فصل به واحد آموزش بهداشت اعلام کنند.
در این کمیته، پس از اشاره به مناسبت‌های بهداشتی پیش رو، پمفلت استفاده از ماسک در هوای آلوده، قاتل پنهان، پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری، بروشور پیشگیری ازهاری و کتابچه آنفولانزا مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین تکثیر رسانه‌های درخواست شده توسط واحد بهداشت مدارس و بهبود تغذیه هم‌زمان با شروع بسیج تغذیه برای توزیع در مدارس مناطق تحت پوشش مورد تصویب قرار گرفت.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 64945
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی