• تاریخ انتشار : 1396/01/23 - 13:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیتۀ بین بخشی هفته سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران، کمیتۀ بین بخشی هفته سلامت را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، کمیته بین بخشی با حضور نمایندگانی از سازمان آموزش پرورش، بیمارستان ضیائیان و کارشناسان سلامت روان و رفتار مراکز جامع سلامت، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول، قنبری و مصطفوی، کارشناسان واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز روز دوشنبه 21 فروردین در این واحد تشکیل شد.
در این جلسه مصوب شد که برگزاری دوره‌های بازآموزی برای سفیران سلامت دانش‌آموزی و دانشجویی با هماهنگی واحد آموزش، برگزاری دو همایش در خصوص هفته سلامت روان در سرای محلۀ اسکندری و سرای محله آذری، برگزاری دو برنامه آموزشی و تفریحی در بوستان ولایت و پارک بهاران با حضور تیم سلامت روان مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شود.
همچنین کارگاه‌های آموزشی سلامت روان و خدمات مشاورۀ فردی، برای گروه افراد خاص مبتلابه هموفیلی،HIV و کودکان کار مرکز بهزیستی منطقۀ پارک بعثت، به‌صورت دوره‌های آموزشی مدون، برای بیماران و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.
توضیح اینکه برپایی غرفه در ایستگاه مترو نواب و دانشگاه علوم پزشکی تهران، راه‌اندازی اتوبوس سیار ارائه خدمات سلامت روان و مشاوره در سطح مناطق تحت پوشش از دیگر مصوبات این جلسه بود.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 67310
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی