جلسه فصل زمستان واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با مراقبان سلامت مراکز

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه فصل زمستان خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس این مرکز گفت: روز سه‌شنبه 15 اسفند 1402 جلسه فصلی با مراقبان سلامت مراکز و پایگاه‌های خدمات جامع شهری و روستایی در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر زهرا مختاری نیا در خصوص نحوه ارسال آمارها، اطلاع‌رسانی و گزارش کامل از انجام فعالیت به‌صورت مصور مطالبی را بیان و زهرا شاقلانی، کارشناس این واحد در خصوص انجام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی مطالبی را ارائه و بر غربالگری پایه‌های 4، 7 و 10 درمدت سال تحصیلی تأکید کرد.
مهسا مرادپور کارشناس واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص فرمت جدید اکسل کششی صحبت کرد و گفت: مراقبان می بایست این فرم را برای تمامی مدارس ابتدایی و مدارس مروج تکمیل و دراسرع وقت ارسال کنند و بهجت رشیدی، کارشناس این واحد افزود: در خصوص شناسایی نوجوانان غیر دانش آموز و بازمانده از تحصیل مطالبی را ارائه کرد و گفت: شناسایی این افراد برعهده مراقبان سلامت است.
وی در ادامه بر ارسال بر برگزاری کلاس های آموزشی برای جوانان با موضوعات مسافرتهای نوروزی، پیشگیری ازمرگ و میر با رویکرد پیشگیری از حوادث جاده ای و مرگ و میر با رویکرد حوادث چهارشنبه سوری برای گروه هدف جوانان تأکید کرد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی