سلامت نوروزی با فعالیت‌های گسترده کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران از فعالیت بیش از ۵۰ کارشناس در ایام سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهندس طاهره آزمون، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط این مرکز گفت: کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران در برنامه سلامت نوروزی از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 برنامه سلامت نوروزی را در مناطق تحت پوشش اجرا می‌کنند.
وی در ادامه افزود: پیرو بخشنامه وزارت بهداشت این برنامه با نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، سامانه‌های آب‌رسانی، پایانه‌های مسافربری درون‌شهری و برون‌شهری، مراکز اقامتی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، مراکز تفریحی، اماکن بین‌راهی و... با تأکید بر پیشگیری از سوشه او میکرون کووید 19 تشدید شده است.
مهندس آزمون به نظارت کارشناسان این واحد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بهداشت مواد غذایی و بهداشت آب اشاره کرد و افزود: این طرح با حضور بیش از 50 تن از کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران در ایام تعطیل، غیر تعطیل، ساعات اداری و غیر اداری از ساعت 8 صبح تا 8 شب در حال اجرا است به صورتی که در هرروز 7 اکیپ بازرسی و 2 اکیپ نظارتی فعالیت دارند.
وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت پایانه مسافربری جنوب تهران (ترمینال جنوب) و ایستگاه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هرروز یک کارشناس بهداشت محیط در اماکن مذکور مستقر بوده و نظارت بر غرفه مواد غذایی، اتوبوس‌ها، قطارها، آب آشامیدنی، مواد غذایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بر عهده دارد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *