شناسایی آرایشگاه‌های متخلف و مداخله‌گر در امور پزشکی در منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناسان واحد نظارت بر درمان و بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران آرایشگاه‌های متخلف و مداخله‌گر در امور پزشکی را در منطقه تحت پوشش شناسایی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، با توجه به افزایش میزان تخلفات آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و مداخله غیرمجاز آن‌ها در امور درمانی در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران، شبنم شیروانه دهی و زهرا دژم، کارشناسان واحد نظارت بر درمان با همراهی مینا پرویزی، کارشناس بهداشت محیط این مرکز روز یک‌شنبه 18 دی 1401 بازدید مشترکی از آرایشگاه‌های زنانه در منطقه مرتضی گرد انجام دادند.
در این بازدیدها برخی از آرایشگاه‌های زنانه متخلف در منطقه شناسایی شدند و با توجه به مداخلات غیرمجاز افراد در امور پزشکی مانند تزریق ژل، بوتاکس، انجام لیزر و ... مراکز مذکور تعطیل فوری شدند تا مراحل قانونی طی شود.
دکتر سید مهدی مهدوی مرتضوی، کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان مرکز بهداشت جنوب تهران برای شناسایی فعالیت افراد غیرمجاز و متخلف در امور پزشکی ابراز امیدواری کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری‌ کارشناسان بهداشت محیط، می‌توانیم گام مؤثرتری در شناسایی و برخورد قانونی با افراد سودجو و متخلف در این زمینه برداریم.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *