غربالگری دیابت و فشارخون کارکنان و معلمان مدارس منطقه 10 و 19 در مرکز بهداشت جنوب تهران

مراقبان سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران طرح پویش ملی دیابت و فشارخون را برای کارکنان و معلمان مدارس منطقه 10 و 19 اجرا کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: پویش  ملی دیابت و فشارخون روز دوشنبه 4 دی 1402 برای 102 تن از کارکنان و معلمان مدارس منطقه 10 و 19 در مدارس دکتر نصیری و کریم فضلی و مدافعان حرم و علامه و رابعی 1 و کشوری اجرا شد.
در اجرای این پویش کوثر آقاخان بابایی، کارشناس بهبود تغذیه مرکز اکبرآباد در مدرسه دکتر نصیری و خدیجه نوری زاده، مراقب سلامت پایگاه 3 مرکز شماره 10 در مدارس کریم فضلی و مدافعان حرم در منطقه 10 آموزش‌وپرورش حضور داشتند.
همچنین مراقب سلامت پایگاه شماره یک مرکز آیت در مدارس رابعی 1 و کشوری و طوری مراقب سلامت پایگاه 3 مرکز امام حسن (ع) در مدرسه علامه در منطقه 19 آموزش‌وپرورش، حضورداشته و غربالگری فشارخون و دیابت را انجام دادند.
توضیح اینکه در پایان غربالگری آموزش‌های لازم به افراد داده شد و افراد در معرض خطر به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش ارجاع داده شدند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر