• تاریخ انتشار : 1395/10/15 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت هفته بسیج ملی تغذیه

مرکز بهداشت جنوب تهران جشنواره غذا برگزار کرد

واحد نوجوانان، جوانان و مدارس با همکاری واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران جشنواره غذا را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، واحد نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز با همکاری واحد بهبود تغذیه، روز سه‌شنبه 14 دی 95 جشنواره غذا را در یکی از مدارس مناطق آموزش‌وپرورش تحت پوشش برگزار کرد.
در این جشنواره، سرابی، کارشناس مسئول و جوادی، کارشناس واحد نوجوانان، جوانان و مدارس، چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه، قادر پیراسته، معاون پرورشی، مریم ساقی، کارشناس واحد سلامت و پیشگیری از بیماری آموزش پرورش منطقه 16، مهناز جوادی، کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدرسه ابتدایی سیزده آبان ابتدایی پسرانه مروج سلامت حضور داشتند.
 در ابتدا ساقی، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی اهداف جشنواره غذا را بیان و چراغی، 45 تن از مادران شرکت‌کننده را در خصوص تغذیه سالم، گروه‌های غذایی و سهم‌های آن‌ها آموزش داد.
در ادامه سرابی در خصوص تحرک فیزیکی مطالبی را ارائه کرد.
در این جشنواره، چراغی و سرابی با در نظر داشتن راحتی پخت، مصرف کم شکر، نمک و روغن، تزیین زیبای غذا که برای کودک جذاب باشد، استفاده از گروه‌های غذایی اصلی و در دسترس بودن مواد غذایی نفرات برتر را انتخاب کردند و جوایزی اهداء شد.
جوایز از وسایل تربیت‌بدنی برای دانش آموزان انتخاب شده بود.
توضیح این که، واحد نوجوانان، جوانان و مدارس به دلیل ارتباط مستقیم با گروه سنی 6 تا 18 سال و آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم (مادران) از تأثیرگذاری بسزایی درزمینهٔ فرهنگ‌ساز برخوردار‌ است و به همت این واحد، جشنواره غذا برپا شد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 65318
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی