نظارت و بازرسی کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران در ماه مبارک رمضان

کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران در ماه رمضان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، مساجد و اماکن متبرکه بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران،مهندس طاهره آزمون کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط این مرکز گفت: به‌منظور کنترل و پیشگیری از بیماری کووید 19، بازرسان بهداشت محیط این مرکز با شدت بیشتری بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نظارت کردند و این بازدیدها از شنبه 6 اردیبهشت 99 همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در تمام‌روزهای تعطیل و غیر تعطیل در ساعات صبح و بعد تا شنبه 3 خرداد سال جاری انجام شد.
وی به اینکه این نظارت‌ها از واحدهای صنفی محدوده مرکز بهداشت جنوب تهران بود اشاره کرد و افزود: کارشناسان این واحد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ازجمله قنادی‌ها، فروشندگان کباب و حلیم، اماکن متبرکه مانند مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان معصوم (ع) بازدید کردند.
مهندس آزمون در ادامه به تعداد 4 هزار و 587 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مساجد،113 مورد بازدید درگشت مشترک با سازمان‌های بین بخشی مانند تعزیرات حکومتی، اتحادیه قنادان، اتحادیه حلیم و کبابی، معاونت غذا و دارو و اتاق اصناف اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها تعداد هزار و 72 کیلوگرم مواد غذایی معدوم و تعداد 3 هزار و 83 کیلوگرم محصولات بهداشتی فاقد مشخصات توقیف شد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *