• تاریخ انتشار : 1395/11/20 - 09:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 894
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه مداخلات روان‌شناختی در بحران و بلایا در مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران، کارگاه مداخلات روان‌شناختی در بحران و بلایا را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه 18 بهمن 95 با حضور 40 تن از روان شناسان مراکز جامع سلامت و مراکز متادون تراپی در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
در این جلسه زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص برنامه کشوری حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیرمترقبه مطالبی را بیان کرد.
در ادامه محمدرضا غفار زاده مدیر گروه دفتر سلامت روان دانشگاه شهید بهشتی در خصوص آشنایی با مفاهیم و اصول بنیادی برنامه حمایت‌های روانی اجتماعی، واکنش‌های روانی در مراحل مختلف بلایا مطالبی را ارائه کرد.
در این جلسه با همکاری گروه تسهیلگران سعیده مصطفوی، کارشناس واحد سلامت روان این مرکز و زهرا مرتضوی، با انجام کار عملی گروهی مطالب مربوط به مداخلات مختصر چهار جلسه‌ای در بحران که شامل موارد جلسه اول، بازگویی روان‌شناختی تعدیل شده جلسه دوم، مدیریت افکار مزاحم در بحران، جلسه سوم، مدیریت برانگیختگی، جلسه چهارم، مدیریت اجتناب مطالبی بیان شد.
در پایان کارگاه نیز پانل پرسش و پاسخ و گزارشی اجمالی از فرآیند فعالیت‌های تیم سلامت روان مرکز بهداشت جنوب تهران در حادثه پلاسکو ارائه شد.
خبرنگار: نگاردیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 66181
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی