مردم منطقه تحت پوشش می‌توانند تمامی خدمات دندان‌پزشکی را با تعرفه‌های ارزان دریافت کنند

بازدید رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از تجهیز و ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت اکبرآباد

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت اکبرآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر محمدرضا سلمانی رئیس، مهندس محمود کشیر، معاون، محمدرضا حسینی، کارشناس مسئول واحد دهان و دندان مرکز بهداشت جنوب تهران با همراهی دکتر ناصر قلی عامری درقه، دندان‌پزشک و مسئول واحد دندانپزشکی این مرکز روز سه‌شنبه 8 شهریور 1401 از تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت اکبرآباد بازدید کردند.
دکتر عامری در این جلسه به ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی به‌جز ایمپلنت و عصب‌کشی کودکان در این مرکز اشاره کرد و گفت: در این مرکز تمامی خدمات مانند ساخت دندان مصنوعی، ارتودنسی اطفال و ارتودنسی پیشگیری و خدمات پیشگیری کودکان از 6 ماهگی تا 12 سالگی و تمامی خدمات دندانپزشکی شامل ترمیمی و زیبایی اصلاح خط لبخند روکش و... ارائه می‌شود.
وی در ادامه به ساعت کاری این واحد از 7:30 تا 14 اشاره و برای ساعت کاری در بعدازظهر اعلام آمادگی کرد و گفت: این مرکز به یونیت فول آپشن و با سیستم‌های آر وی جی و رادیوگرافی سیستم over all camera که در زمان مشاوره می‌توانیم تمام مشکلات دهانی را در مشاوره نشان دهیم تجهیز شده است.
دکتر عامری در ادامه به هزینه‌های کم در این مرکز دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: در این مرکز هزینه‌های دندانپزشکی نسبت به تعرفه‌های بخش خصوصی بسیار ارزان‌تر و حدود یک‌سوم در بخش خصوصی است و با راه‌اندازی این‌گونه مراکز مردم منطقه تحت پوشش می‌توانند تمامی خدمات دندان‌پزشکی را با تعرفه‌های ارزان دریافت کنند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *