محتوای خبری مرکز طبی کودکان

آغاز به کار بیستمین همایش سالانه مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران در مرکز طبی کودکان

بیستمین همایش سالانه مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران به صورت مجازی در مرکز طبی کودکان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، بیستمین همایش سالانه مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان ایران، روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه 99 به ریاست دکتر محمد غفرانی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و با حضور دکتر محمود محمدی دبیر علمی و دکتر رضا شروین بدو دبیر اجرایی همایش در مرکز طبی کودکان به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
این همایش با وبینارهای تشنج و اپی لپسی، سردرد، بیماری های نورومتابولیک ارثی و ماده سفید اکتسابی در کودکان، تشنج همراه با تب در کودکان، بیماری های نوروموسکولر و تازه های اعصاب اطفال و اختلالات تکاملی در سه روز متوالی تا دهم بهمن ماه 99 ادامه خواهد داشت و دارای امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف است.
در اولین روز این همایش، وبینار تشنج و اپی لپسی با دبیری دکتر محمدی و ارائه مباحثی نظیر مسائل اخلاقی پیرامون صرع کودکان، کلیات صرع و تشنج در کودکان، Functional Epilepsy (PNES)، Genetics in Epilepsy، پلی‌تراپی یا منوتراپی؟، Transitional Clinics in Epilepsy، Role of LTM in Pediatric Epilepsy برگزار و سپس یک مورد بیمار معرفی شد.
وبینار سردرد نیز با دبیری دکتر غلامرضا زمانی آغاز و مباحثی نظیر رویکرد قدم به قدم به تشخیص و درمان سردرد کودکان، میگرن کودکان، سردردهای ثانویه در کودکان، Psychogenic headaches، سردرد در بیماریهای سیستمیک کودکان، سردرد و تشنج ارائه شد.
این همایش با پاسخ به پرسش های شرکت کنندگان به پایان رسید.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *