محتوای خبری مرکز طبی کودکان

آغاز تمرینات چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک در بیمارستان مرکز طبی کودکان

تمرینات چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.


تمرینات چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد. محمدامین بندری,دکتر نیما رضایی,دادگر,حمید استیلی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در پی برگزاری موفق سه دوره مسابقات جام جهانی کوچک در مرکز طبی کودکان با حضور کودکان مبتلا به بیماری مزمن و با سابقه بستری در این بیمارستان، در کنار پزشکان، دانشمندان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فوتبالیست‌های ملی پوش و هنرمندان و با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر، امسال نیز چهارمین دوره مسابقات به میزبانی مرکز طبی کودکان و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران و همراهی گروه سلامت و هنر و نیز شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن برگزار خواهد شد.
این مسابقات شبیه‌سازی شده جام جهانی فوتبال است ولی باتوجه به بازخوردهای مثبت از اولین دوره برگزاری جام جهانی کوچک، مقرر شد مسابقات به‌جای هر چهار سال یک‌بار، هر دو سال یک‌بار برگزار شود.

بدین منظور کودکان علاقه‌مند و کودکانی که در دوره های قبلی مسابقات شرکت داشتند به اردوی آمادگی دعوت شدند. اولین جلسه اردوی آمادگی تیم کودکان 22 اردیبهشت 1401 در مرکز طبی کودکان برگزار شد که دو گروه تیم دختران و تیم پسران هر کدام به تفکیک در دو بازه زمانی به تمرینات ادامه دادند.
ابتدا دکتر نیما رضایی توضیحاتی از روند تمرینات این دوره ارائه داد سپس تمرینات آمادگی در حیاط غربی مرکز طبی کودکان با همراهی حمید استیلی و صادق درودگر از فوتبالیست های ملی پوش پیشکسوت آغاز شد و کودکان در قالب دو تیم به تمرین پرداختند. جلسه آتی تمرینات و بازی های تدارکاتی هر هفته ادامه خواهد یافت.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *