محتوای خبری مرکز طبی کودکان

آغاز جشن فرشته های زمینی به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز طبی کودکان

همزمان با آغاز هفته ملی کودک، جشن فرشته های زمینی در مرکز طبی کودکان شروع به کار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت آغاز هفته ملی کودک با شعار "آینده را خواهیم ساخت"، به همت اعضای هیئت رئیسه بیمارستان، اعضای هیئت علمی، دستیاران تخصصی، کارکنان بیمارستان و با همکاری خیرین، جشن گرامیداشت هفته ملی کودک با برگزاری برنامه های متنوع، روز شنبه 13 مهر 98 آغاز به کار کرد.
برنامه اولین روز هفته ملی کودک با شعار "کودکان با نیازهای ویژه، فرصت های برابر" با سخنرانی و نمایش کلیپ مرتبط با هفته کودک در برنامه گزارش صبحگاهی بیمارستان آغاز و با برپایی غرفه های مختلف در حیاط مرکز طبی کودکان ادامه یافت.
در این غرفه ها که شامل نمایشگاه کتاب در زمینه تقویت خلاقیت و خود مراقبتی، نقاشی صورت، آموزش اریگامی درنا، نمایشگاه نقاشی کودکان بستری، بازی های منچ و مارپله و اجرای نمایش عروسکی همراه با انجام نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان بود، کودکان مشغول فعالیت های متناسب با سن خود شدند که با استقبال کودکان و خانواده های ایشان همراه بود.
همچنین عروسک های نمایشی با ورود به بخش های بیمارستان و اجرای نمایش، هفته کودک را برای کودکان بستری در بخش ها نیز گرامی داشتند.
این مراسم با اجرای موسیقی زنده کودکانه همراه بود.
جشن فرشته های زمینی از روز شنبه 13 مهر ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 17 مهر ماه 98 با اجرای برنامه های هیجان انگیز و متنوع برای کودکان و همچنین در برنامه گزارش صبحگاهی ادامه خواهد داشت.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی