محتوای خبری مرکز طبی کودکان

اجرای برنامه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در مرکز طبی کودکان با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ

با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همایش شیرخوارگان حسینی با عنوان مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، در اولین جمعه ماه محرم برابر با 15 شهریور ماه 98، همایش شیرخوارگان حسینی با عنوان مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برای چهارمین سال متوالی در مرکز طبی کودکان برگزار شد.
این مراسم با هدف انتقال پیام مظلومیت سیدالشهدا (ع) به جهانیان هر ساله همزمان با 6200 نقطه در ایران و جهان برگزار می شود.
در این مراسم به کودکان و شیرخواران، سربند مزین به نام مبارک حضرت علی اصغر(ع)، لباس سبز و پرچم اعطا و مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و در ادامه عزاداری و نوحه خوانی برگزار شد.
حاضران با اشک و سینه زنی برای طفل شیرخوار کربلا، شفای بیماران خود را از آن حضرت طلب کردند.
مهمان ویژه این مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان پلیس تخصصی به عنوان هیئت همراه بودند که ضمن حضور در مراسم، از شیرخوارگان بستری در بخش های ویژه مرکز طبی کودکان عیادت کردند.
در ادامه جلسه ای با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر محمدجواد محسنی مشاور رئیس بیمارستان، مهندس علی نعلبران مسئول حراست و مدعوین در دفتر ریاست برگزار شد.
در این جلسه در خصوص ساماندهی ترافیک محیط پیرامون بیمارستان بحث و گفتگو شد.
پیرو دستور مساعد سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقرر شد پیگیری لازم از سوی عوامل نیروی انتظامی در خصوص ساماندهی یادشده، اجرایی و عملیاتی شود.
مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با پذیرایی ناهار نذری به پایان رسید.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی