محتوای خبری مرکز طبی کودکان

اختتامیه ارزیابی اعتباربخشی مرکز طبی کودکان با حضور تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت

دومین روز ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان مرکز طبی کودکان با حضور مسئولین بیمارستان و ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پایان یافت.

اختتامیه ارزیابی اعتبار بخشی مرکز طبی کودکان با حضور تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز یکشنبه 1 خرداد 1401 دومین روز ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان مرکز طبی کودکان باحضور ارزیابان پایان یافت.
در اختتامیه این بازدید نیز مدیران و مسئولین واحدها ارزیابان را همراهی کردند. تیم ارزیاب با مراجعه به واحدهای مختلف اداری، درمانگاه، دفتر رسیدگی به شکایات، دفتر پرستاری، آزمایشگاه، اورژانس ، محوطه بیمارستان، بهداشت محیط و حرفه ای، دفتر بهبود کیفیت، تجهیزات پزشکی، اتاق عمل با حضور مسئول واحدها به بررسی مستندات و ارزیابی عملکرد و مصاحبه با کارکنان و مشاهده وضعیت بیمارستان پرداختند.

فرآیند اعتباربخشی برای ایجاد فرهنگ ایمنی و کیفیت، در سازمانی که می‌کوشد تا روش‌های مراقبت از بیمار را ارتقاء دهد، طراحی شده است در این راستا مرکز طبی کودکان همه تلاش خود را برای دست‌یابی به این اهداف، بروزرسانی و ارتقاء آن بکار گرفته تا روند خدمت رسانی کیفی و مطلوب به بیماران دچار اختلال نشود. همچنین اعتبار بخشی در جهت ارتقای کیفیت درمان از مطالبات مردم محسوب می‌شود.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *