محتوای خبری مرکز طبی کودکان

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب مرکز طبی کودکان با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تهران

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهر تهران تصفیه خانه فاضلاب مرکز طبی کودکان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز دوشنبه بیستم بهمن 99 با حضور دکتر فاطمه برنا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تهران، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان تصفیه خانه فاضلاب مرکز طبی کودکان به طور رسمی افتتاح شد.
در این مراسم ابتدا دکتر رهنما ضمن قدردانی از کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست برای پیشبرد اهداف پایدار و ارتقای شاخص های زیست محیطی، مشکلات ناشی از عملکرد سیستم تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان را که مشترک با مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) است را بیان و گزارشی از بازطراحی و ارتقای کمی و کیفی این سیستم ارائه کرد.
در ادامه مجری طرح مشخصات فنی این سیستم نظیر ظرفیت ورودی، روش اصلاح شده نوع سیستم تصفیه، مراحل تصفیه قبل از ورود پساب به سیستم اگوی شهری، تجهیزات کارگاه، سرپوشیده شدن آن و اجرای فضای سبز در سقف این محل را به طور کامل تشریح کرد.
دکتر برنا نیز ضمن ابراز رضایت از ارتقا و بهینه سازی سیستم تصفیه فاضلاب مرکز طبی کودکان، عملکرد این تصفیه خانه را مورد تائید محیط زیست عنوان کرد و گفت: در احداث سیستم‌های تصفیه فاضلاب، راهبری آن مسئله ای مهم است و باید با دقت و حساسیت بالایی به این موضوع توجه شود تا با نظارت صحیح از تبعات احتمالی آن نظیر هدر رفت هزینه و انرژی، انتقال آلودگی به محیط و وارد شدن آسیب جدی به محیط زیست جلوگیری به عمل آید.
در ادامه ضمن افتتاح تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان، حاضران از این محل بازدید کردند.

 

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *