محتوای خبری مرکز طبی کودکان

روز احسان و نیکوکاری گرامی باد

اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان

همزمان با روز احسان و نیکوکاری، دانش‌آموزان هدایایی برای بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان تهیه کردند و با همکاری امور فرهنگی بیمارستان این هدایا بین کودکان بستری توزیع شد.

اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، 14 اسفند ماه همزمان با روز احسان و نیکوکاری جشنی به وسعت دل های دانش‌آموزان خیری که با فرارسیدن ایام پیش از نوروز، بیماران مرکز طبی کودکان را از یاد نبرده اند و با دستی پر از هدیه های نوروزی به سراغ کودکان آمده اند برگزار شد.

جشن نیکوکاری به همت خیرین هر ساله پررونق و باشکوه با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و نیکوکاری و همچنین به منظور حفظ سلامت روان بیماران در مرکز طبی کودکان برگزار می شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد. امسال نیز به رسم هرسال با هماهنگی شیراوند مسئول امور فرهنگی بیمارستان هدایایی که از سوی دانش‌آموزان مدرسه‌ تهیه شده بود بین بیماران بستری در بخش‌های بستری توزیع شد.

برای قلبی مهربان و نیک اندیش، هر روز و هر لحظه، زمانی است برای انجام کار نیک. همراهان و نیکوکارانی که با مرکز طبی کودکان مشارکت و همکاری داوطلبانه دارند بخوبی از معنا، عمق و میزان نیکوکرداری آگاه اند. این دانش‌آموزان بخوبی دانسته اند که در لحظه نیکی کردن به چه معناست.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدای هدایای دانش‌آموزان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *