محتوای خبری مرکز طبی کودکان

بازدید اعضای مجمع خیرین تجهیزات پزشکی از پروژه کلینیک ویژه مرکز طبی کودکان

به منظور مشارکت در تجهیز پروژه کلینیک ویژه مرکز طبی کودکان، اعضاي مجمع خیرین تجهيزات پزشكي از مرکز طبی کودکان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، این بازدید دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۹ با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر محمدجواد محسنی مشاور رئیس، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان، دکتر فرهود توتونچیان معاون درمان و اعضای گروه خیرین سلامت انجام شد.
ابتدا در نشستی که در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد، دکتر بدو گزارشی از فعالیت‌های منحصر به فرد مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور نظیر پیوند کبد، کلیه، سلولهای بنیادی و اقدامات مرتبط با صرع مقاوم به درمان کودکان ارائه کرد. همچنین از حضور فراگیران در تمام رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز سخن گفت و به بیان اقدامات آموزشی بیمارستان پرداخت.
دکتر بدو با اشاره به افزایش جمعیت و محدودیت تعداد بیمارستان‌های کودکان در شهر تهران، از تعداد بالای مراجعین به این مرکز  افزود: حجم بالای مراجعان و ظرفیت محدود بیمارستان برای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به بیماران، موجب حفظ روند رو به رشد مرکز طبی کودکان شد که به این منظور ساخت پروژه کلینیک ویژه کودکان و توسعه بخش اورژانس در نظر گرفته شد.
رئیس مرکز طبی کودکان تصریح کرد: این پروژه با همت دانشگاه علوم پزشکی تهران و حمایت خیرین ساخته و پس از انجام اقدامات نهایی آماده بهره برداری است. همچنین پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی که با کمک خیرین در حال ساخت و قرار است در آذر ماه به مرحله بهره برداری رسد که مدیریت این مجموعه نیز بر عهده مرکز طبی کودکان خواهد بود.
دکتر بدو ضمن بیان توضیحاتی در خصوص پروژه ها، از اقدامات بیمارستان برای حرکت با دانش روز جهان و راه اندازی بخش ژن درمانی کودکان در آینده نزدیک سخن گفت.
وی در ادامه از حضور و مشارکت خیرین در تحقق اهداف بیمارستان از لحاظ فکری و اقتصادی قدردانی کرد.
 دکتر رهنما گزارشی از مشارکت خیرین برای تجهیز بیمارستان به تانک اکسیژن ارائه داد و گفت: بیمارستان مرکز طبی کودکان از معدود بیمارستان‌های کشور است که مجهز به تانک اکسیژن و ارائه اکسیژن با خلوص بالا در بالین بیمار است.
وی گزارشی از تامین زیرساخت‌ها و افزایش قدرت برق و ظرفیت آب بیمارستان  برای بهره برداری از پروژه ذکر شده ارائه کرد.
در ادامه با حضور دکتر محسنی، گروه خیرین از فضای درمانگاه فعلی بیمارستان، اورژانس بستری، بخش جامع تصویربرداری کودکان بیمارستان و پروژه در حال ساخت کلینیک ویژه بازدید کردند.
همچنین در این بازدید مشاور رئیس بیمارستان، گزارشی از تعداد مراجعین به درمانگاه، تعداد درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی، مشارکت خیرین در راه اندازی بخش‌امآر آی مرکز طبی کودکان و فعالیت‌های ویژه این بیمارستان در راستای ارائه خدمات درمانی بیان کرد.    

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *