محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری جشن روز جهانی کودک در مرکز طبی کودکان

جشن بزرگ روز جهانی کودک با استقبال چشمگیر کودکان در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به دنبال برگزاری مراسم جشن فرشته های زمینی که از آغاز هفته ملی کودک با برپایی غرفه های متنوع در مرکز طبی کودکان برگزار شد، روز سه شنبه 16 مهر 98 همزمان با روز جهانی کودک، مراسم جشنی در سالن شماره یک بیمارستان برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر مسعود موحدی معاون آموزش، اعضای هیئت علمی و فراگیران پس از جلسه گزارش صبحگاهی در سالن شماره یک بیمارستان آغاز شد.
در ابتدا ضمن متنی در خصوص روز جهانی کودک ارائه و سپس گروه موسیقی سنتی به اجرای زنده پرداختند.
در ادامه با حضور چشمگیر کودکان بستری، کودکان مهد کودک و چند دبستان و فرزندان کارکنان مراسم جشن ویژه کودکان، با همکاری و پخش زنده رادیو سلامت برگزار شد.
حضور افتخاری عمو پورنگ و اجرای برنامه وی در این مراسم موجب استقبال بی نظیر و هیجان کودکان حاضر در مراسم شد.
توجه داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به کودکان بیمار و نیت خالصانه وی در خوشحال کردن بیماران قابل تقدیر است.
همچنین حضور نماینده اداره راهنمایی و رانندگی شهر تهران، دختران نینجا در بیمارستان و عیادت ایشان از بیماران بستری در بخش هایی که قادر به حضور در مراسم نبودند ضمن گفتگوی صمیمانه با آنها، هدایایی اهدا شد.
اجرای نمایش عروسکی، برگزاری مسابقه، شعر خوانی و  پخش ترانه های کودکانه از جمله برنامه های این جشن بود.
در پایان با حضور داریوش فرضیایی، دکتر سیدرضا رئیس کرمی رئیس گروه آموزشی کودکان دانشکده پزشکی و دکتر ملیحه کدیور رئیس بخش نوزادان، جمعی از همکاران و همچنین کودکان، مراسم آرزو در حیاط بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم فرضیایی روز کودک را به کودکان در سراسر جهان تبریک گفت و از خداوند متعال سلامتی همه کودکان بستری در بیمارستانها را طلب کرد و سپس با شوق و تشویق کودکان، بالن آرزوها به آسمان فرستاده شد.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی