محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری سومین جلسه مراقبت های تسکینی و مدیریت درد کودکان

سومین جلسه مراقبت های تسکینی و مدیریت درد کودکان با پیگیری بیمارستان مرکز طبی کودکان و به میزبانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، سومین جلسه مراقبت های تسکینی و مدیریت درد کودکان، 15 آذرماه 95 با پیگیری این مرکز در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.
این نشست با حضور روسای سه بیمارستان اصلی کودکان تهران، دکتر بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر ایمان زاده رئیس بیمارستان کودکان مفید و دکتر طلاچیان رئیس بیمارستان علی اصغر به علاوه مترون های این سه بیمارستان و بیمارستان های محک و بهرامی به همراه سوپروایزرهای آموزشی پرستاری و صاحب نظران و متخصصین رشته های مختلف چون انکولوژی و هماتولوژی کودکان، اخلاق پزشکی، مراقبتهای ویژه کودکان، نوزادان، کودکان، بیهوشی و درد، پرستاری های گروه کودکان و روانپرستاری، با پرستاران بخشهای بالینی همراه بود. 
در ابتدای نشست، ضمن تشکر از میزبانی این بیمارستان و حضور روسای بیمارستان های کودکان و سایر حضار، اهداف این کارگروه و پیگیری های صورت گرفته در مورد مراقبت تسکینی و مدیریت درد کودکان و اهمیت این موضوع توسط دکتر کدیور مطرح شد و از پیگیری های دکتر حقیقی و دکتر خانعلی در برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر شد.
نکات و مسائل اجرایی در این خصوص توسط دکتر بدو، دکتر ایمان زاده و دکتر طلاچیان مطرح شد و  دکتر ارجمندی، دکتر طهماسبی، دکتر شاهقلی، دکتر نورعلیشاهی، دکتر حقیقی، دکتر نمازی، دکتر علوی، دکتر ملک، دکتر دارابی، دکتر حسن پور و دکتر کوهنورد مسائلی را در روند اجرایی مطرح کردند. در ادامه توسط ناجی، تموری، گرامی، مومنی، افتخارمنش و یگانه مترون ها و سوپروایزرهای پنج بیمارستان اصلی کودکان نکاتی در خصوص مشکلات موجود و فرایند مراقبت از کودکان با بیماری های صعب العلاج و جایگاه پرستاری مطرح شد.
در پایان قرار شد از هر مرکزی یک نفر فوکال پوینت از گروه های پزشکی و پرستاری نکات مطرح و پیشنهادات را در روند اجرایی این موضوع پیگیری کند. 
توضیح این که، میزبانی این جلسه پیشین، بیست و پنجم مهرماه در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیست و پنجم مردادماه در بیمارستان مرکز طبی کودکان، و 15 آذرماه به میزبانی دکتر طلاچیان در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بود. جلسه آینده این کارگروه در بهمن ماه سال جاری و در بیمارستان محک برگزار خواهد شد.

خبر: یوسفی

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی