محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در مرکز طبی کودکان

دکتر رضاشروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان گفت: گروه پرستاری در دانشگاه و بیمارستان رکن اصلی ارائه خدمات درمانی هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان، روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم جشنی با حضور دکتر رضاشروین بدو رئیس، معاونان، مدیران، اساتید، سرپرستاران و جمعی از پرستاران مرکز طبی کودکان در سالن قریب برگزار شد.

دکتر بدو گروه پرستاری را در دانشگاه و بیمارستان رکن اصلی ارائه خدمات درمانی دانست و بیان کرد: پرستاران در سالهای اخیر فشار کاری شدیدی را تحمل کردند که در زمان همه گیری ویروس کووید ۱۹ اوج گرفت. چون بیمارستان ما، بیمارستان خاص اطفال بود و بنا بر رسالت اصلی مرکز جامع، خدمات درمانی و آموزشی ارائه می‌ داد همکاران زحمات زیادی کشیدند. امسال هم بحران آنفولانزا را داریم و باز هم دوستان در این مسیر سرافراز هستند.

رئیس بیمارستان ادامه داد: اعتمادی که به بیمارستان وجود دارد از سمتی خوب است و از طرفی حجم کار را زیاد می‌ کند که در همین جا از تک‌ تک شما همکاران عزیز تشکر میکنم.

وی از پرستارانی که در قسمتهای مختلف بیمارستان مشغول به ارائه خدمت به بیماران هستند و نمیتوانند در جشن حضور یابند یادآوری کرد و برایشان آرزوی سلامتی کرد.

در پایان از حضور همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند اظهار خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که همچنان مرکز طبی کودکان را همانند خانه خود می‌ دانید.

حجت الاسلام محمد ملک محمدی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حضور در مراسم از شکوری مترون بیمارستان تقدیر کرد.

عذرا ملکی پرستار خوش آمدگوی مرکز (Wellcome) که به صورت افتخاری همکاری می‌کند گفت: مفتخرم دکتر بدو و همکاران بیمارستان برای کار من ارزش قائل هستند. من با صحبت کردن و کم کردن غم مادر بیماران خودم هم آرام می‌شوم و احساس خوشبختی می‌کنم.

در این مراسم از پرستاران و بیماریاران بازنشسته، نمونه منتخب کشوری، نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران و نمونه بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *