محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز کارمند، پزشک و هفته دولت به میزبانی مرکز طبی کودکان

کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان در مسابقاتی که برای اولین بار به میزبانی یکی از بیمارستان‌ها در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز طبی کودکان برگزار شد به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز کارمند، پزشک و هفته دولت به میزبانی مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت روز کارمند، پزشک و هفته دولت با همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و به میزبانی مرکز طبی کودکان مسابقاتی در رشته های دارت و فوتبال دستی بانوان برگزار شد.

کارکنان و اعضای هیئت علمی علاقمند در این مسابقات که با استقبال بسیار خوب همراه بود به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان این بازی های مهیج و جذاب، نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.

این مسابقات برای اولین بار است که به میزبانی یک مرکز بیمارستانی برگزار شده است.

در رشته دارت خانم‌ها مینا حاج ابراهیم از معاونت بین الملل، نازنین فتحی از مرکز تحقیقات نقص ایمنی، اعظم هاشم خانی از مرکز طبی کودکان و الهام رضازاده از دندانپزشکی پردیس بین‌الملل به مقام اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در رشته فوتبال رومیزی نیز  هما پارساکیا از مرکز طبی کودکان، مرضیه اسماعیلی ازمرکز تحقیقات نقص ایمنی و مریم صدر از مرکز تحقیقات ایمونولوژی مولکولی موفق شدند مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

به نفرات برتر مسابقات هدایایی از طرف مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهرداری منطقه شش اهدا خواهد شد.

مسابقات دارت و فوتبال‌رومیزی ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای آقایان در روز سه‌شنبه به میزبانی مرکز طبی کودکان برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *