محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری نشست رئیس مرکز طبی کودکان با مسئولان پرستاری

نشست دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان با مسئولان پرستاری در سالن امید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این نشست روز شنبه 18 بهمن 99 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، نازیلا خلیل زاده مدیر پرستاری، سوپروایزرها و سرپرستاران در سالن امید با حفظ دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر بدو ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن را تبریک گفت و به بهانه همین ایام، از بانوان شاغل در مرکز طبی کودکان که همه توان خود را برای خدمت رسانی به کودکان بیمار و پیشبرد اهداف بیمارستان به کار می گیرند قدردانی کرد.
رئیس مرکز طبی کودکان از افتتاح کلینیک ویژه فوق تخصصی کودکان در اواخر سال جاری خبر دارد و راه اندازی دو پروژه سی تی اسکن و پزشکی هسته ای تخصصی کودکان را از برنامه های پیش روی بیمارستان عنوان کرد.
وی همچنین از افتتاح مرکز طبی شماره 2 واقع در منطقه 18 تهران خبر داد و گفت با توجه به ساخت و افتتاح این پروژه، و عدم گسترش تخت در مرکز طبی کودکان یک، فضاهایی برای توجه به امور رفاهی کارکنان نظیر اختصاص پاویون مناسب به پرستاران، در برنامه ها قرار دارد.
دکتر بدو در ادامه از مرحله اول تزریق واکسن کووید 19 و گروه های در اولویت تزریق مطالبی ارائه کرد و گفت کارکنان بخش مراقبت های ویژه کووید 19 که به این ویروس مبتلا نشده اند در اولویت تزریق هستند.
در پایان ضمن تصمیم گیری در خصوص نمونه گیری از بیماران بخش کووید و اورژانس، هریک از سرپرستاران پیشنهادها و نظرات خود را ارائه کردند.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *