محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری نشست مدیر مرکز طبی کودکان با مسئولان واحدها

نشست دکتر رهنما، مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان، با مسئولان واحدها در سالن امید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، نشست دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان با مسئولان واحدها روز یکشنبه 11 خرداد 99 با رعایت فاصله ایمن، در سالن امید برگزار شد.
در این نشست دکتر رهنما ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست، گزارشی از عملکرد و فعالیت های یکسال اخیر بیمارستان ارائه کرد و از تلاش مسئولان در راستای تحقق اهداف بیمارستان، اصلاح فرایندها و ارتقای سطح کیفی امور قدردانی کرد.
مدیر مرکز طبی کودکان با اشاره به چالش های موجود از فضای صمیمی مرکز طبی کودکان سخن گفت و افزود: اگرچه به دلیل کار زیاد گاهی دچار خستگی جسمی شده ایم اما با وجود جو صمیمانه و همکاری صادقانه خانواده مرکز طبی کودکان در پیشبرد امور و اهداف بیمارستان، هیچ گاه دچار خستگی روحی نبودم و همواره از کار در کنار مسئولانی با پشتکار بالا که تعلق عاطفی به سازمان و پیشرفت آن داشته اند، لذت برده ام.
دکتر رهنما بیمارستان را سازمانی پویا معرفی کرد که رویدادهای خوب با کمک تک تک مسئولان تحقق می یابد.
سپس گزارشی از اقدامات بیمارستان ارائه شد.
دکتر رهنما تهیه تانک اکسیژن برای بیمارستان را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور از معدود بیمارستان های کشور است که مجهز به تانک اکسیژن و ارائه اکسیژن با خلوص بسیار بالا برای بیماران است.
وی از خرید دستگاه و راه اندازی بخش سی تی اسکن با مالکیت مرکز طبی کودکان خبر داد.
مدیر مرکز طبی کودکان از ارتقای نظم و انضباط محیط بیمارستان در یکسال اخیر و تلاش واحد حراست در این راستا قدردانی کرد.
سپس از افزایش ظرفیت منابع انرژی خبر داد و افزود ظرفیت آب مرکز طبی کودکان بیش از دو برابر شده است و اقداماتی برای افزایش قدرت برق از 1800 کیلو وات به 2500 کیلو وات انجام شده است.
دکتر رهنما اظهار کرد: اتصال فاضلاب مشترک مرکز طبی کودکان با بیمارستان امام به فاضلاب شهری نیز از دیگر اقدامات در حال انجام است.
ساماندهی انبار، اقدام برای تغییر محل فیزیکی لاندری بیمارستان و اختصاص تجهیزات مدرن، تجهیز آشپزخانه بیمارستان به دستگاه های پخت صنعتی، اقدامات واحد درآمد برای کاهش کسورات و همچنین استقرار فروشگاه زنجیره ای با قیمت مصوب برای رفاه بیماران در مرکز طبی کودکان از دیگر بیانات دکتر رهنما بود.
وی در ادامه از شرایط اقتصادی موجود در بیمارستان سخن گفت و افزود: همه ما مسئولیم تا با اراده و پشتکار در جهت رفع چالش ها و موانع گام برداریم. تمام گروه های شغلی باید برای حفظ منابع بسیج شوند.
دکتر رهنما از کاهش درآمد بیمارستان از زمان شیوع کوید 19 سخن گفت و ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی، بر توجه دقیق در به کارگیری نیروها متناسب با توانایی و مهارت مربوطه، نظارت بر انجام امور محوله در ساعات اضافه کاری و حفظ و کرامت نیروی انسانی تاکید کرد.
سپس رحیم محمودی رئیس امور اداری در خصوص مسائل مرتبط با اعمال حکم نیروهای قراردادی، سامانه کارمند ایران، ارزشیابی کارکنان رسمی، ساعات ورود و خروج کارکنان و نظارت دقیق بر آن مطالبی ارائه کرد.
در پایان هر یک از مسئولان نقطه نظرات خود را در بهبود امور مربوطه ارائه کردند.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *