محتوای خبری مرکز طبی کودکان

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس مرکز طبی کودکان با اعضای هیئت علمی

نشست هم اندیشی دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان با اعضای هیئت علمی این بیمارستان در سالن شماره یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه روز سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت علمی قطب علمی طب کودکان کشور در سالن شماره یک برگزار شد.
ابتدا دکتر بدو ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و تعامل حضوری با اساتید مرکز طبی کودکان، از برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی به صورت مجازی از ابتدای شیوع همه گیری کووید 19 ارائه کرد و سپس از برگزاری این برنامه به صورت حضوری-مجازی نیز در آینده نزدیک سخن گفت.
در ادامه در خصوص نوبت دهی درمانگاه های فوق تخصصی هر یک از اساتید مطالبی ارائه و بر ایجاد بازه زمانی انتظار مناسب بیماران برای نوبت ویزیت تاکید کرد.
وی در ادامه در خصوص بهره برداری از ساختمان کلینیک فوق تخصصی کودکان در هفته های آتی خبر داد و بر توسعه خدمت رسانی به کودکان بیمار در فضایی مناسب سخن گفت.
سپس گزارشی از راه اندازی مرکز طبی کودکان شماره 2، ساخت پاویون جدید فراگیران و بهره برداری از پروژه توسعه اورژانس ارائه کرد.
وی در پایان بر توجه به پیشنهادها و انتظارات فراگیران، تکمیل دقیق خلاصه پرونده های بیماران، تمرکز بر تحقق اهداف بیمارستان و خدمت رسانی به کودکان بیمار این کشور تاکید کرد. 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *