محتوای خبری مرکز طبی کودکان

تورج کریم پور: بدون ترس با کرونا مقابله خواهیم کرد

به بهانه روز جهانی کارگر و گرامیداشت مقام همکاران صدیق خدمات و به منظور عرض خسته نباشید و خداقوت در این روزهایی که با بحران کرونا درگیرهستیم؛ با تورج کریم پور، نیروی خدمات نمونه شاغل در مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور به گفتگو نشستیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید.
من تورج کریم پور متولد 1366 از شهر اردبیل و دارای مدرک کاردانی تجهیزات پزشکی هستم. حدود 9 سال است که ازدواج کردم و دارای یک دختر 8 ساله به نام محدثه و در انتظار تولد فرزند دومم هستم.

چند سال است در مرکز طبی کودکان مشغول به کار هستید؟
من حدود 9 سال است که در این بیمارستان مشغول به کار هستم.

حس شما از کارکردن در این بیمارستان چیست؟
به کارم بسیار علاقه مندم و سعی می کنم با عشق به کودکان بیمار خدمت کنم. همواره تلاش می کنم وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم. کسب رضایت همکارانم و همچنین بیماران بستری از عملکردم برایم بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم همیشه با دل و جان خدمت کنم و شاهد بهبودی کودکان باشم.

چه پیامی برای دیگر همکارانتان دارید؟
من هیچوقت هدفم از انجام وظایفم، کسب عنوان نمونه نبوده و همیشه سعی کردم طوری کار کنم که خداوند از من راضی باشد. معتقدم نباید با انگیزه نمونه شدن بلکه با انگیزه کسب رضایت خداوند، کارها را با بالاترین کیفیت انجام داد.

کار در شرایط کرونا چگونه است؟
به طور کلی کار در بیمارستان باید با عشق همراه باشد، عشق خدمت به هم نوع، عشق خدمت به بیمار، من تمام اصول بهداشتی و ایمنی را رعایت می کنم و از خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ترسی ندارم. اگر اصول ایمنی را رعایت کنیم، ان شاءالله با توکل به یاری خدا و تلاش پزشکان کرونا را شکست می دهیم.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

پیام نوروزی

پیام نوروزی

02/02/18 - 06:28

اقای کریم پور جز بهترین پرسنل هستن،شاد و سلامت باشن

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *