محتوای خبری مرکز طبی کودکان

جلسه شورای آموزشی در مرکز طبی کودکان برگزار شد

جلسه شورای آموزشی در سالن دکتر قریب مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه  دوشنبه 19 خرداد 99 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر مسعود موحدی معاون آموزش و اعضای مربوطه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص مسائل مربوط به کارآموزان مواردی مطرح و تصمیم هایی گرفته شد.
تراکم حداقلی کارآموزان در آموزش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ثبت ورود به بیمارستان و خروج پس از انجام فعالیت آموزشی و ادغام برنامه گزارش صبحگاهی و کلاس های مشترک با اینترن ها از این موارد بود.
سپس در خصوص اشتراک گذاری فایل های آموزشی برنامه اینلب، استمرار برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی به صورت مجازی، تقسیم بندی اینترن ها به دو گروه آموزشی، برگزاری برنامه گزارش صبحگاهی مشترک بین سه مرکز  به صورت یک روز در هفته، برگزاری کلاس آمادگی بورد شامل آمادگی مهارت ها برای آسکی رزیدنت های سال آخر و مرور نلسون برای بورد، الزام حضور کامل برای پرداخت حق تمام وقت اعضای هیئت علمی بحث و تبادل نظر شد.
همچنین برنامه ریزی بیمارستان برای حرکت به سوی هوشمند شدن از دیگر موارد مطرح شده بود که در همین راستا امکان مشاوره در برنامه اینلب اطلاع رسانی شد.
نظارت بر کیفیت محلول های ضد عفونی کننده دست، همکاری فلوها در تکمیل فرم ارزشیابی پایان دوره رزیدنت ها، تکمیل و ارسال برگه های ارزشیابی بدون واسطه فراگیر، برنامه ریزی آموزشی مجزا به فراگیران مقطع عمومی(راند مجزا)، برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین آموزش پزشکی عمومی بخش ها در راستای یکسان سازی و استاندارد شدن برنامه ها، برگزاری جلسه با مسئولین آموزش اینترنی و در پایان همکاری دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در آموزش سطوح پایینتر از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
این جلسه با ارائه پیشنهادها و نظرات اعضای حاضر به پایان رسید.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *