محتوای خبری مرکز طبی کودکان

جلسه گروه رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان تشکیل شد

جلسه گروه رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور با حضور اعضای هیئت رئیسه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه روز شنبه هشتم آبان 1400 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت رئیسه در سالن مهارت های بالینی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس بیمارستان گزارشی از برگزاری سی و سومین کنگره بین المللی کودکان ارائه کرد. وی با اشاره به کیفیت و محتوای برنامه ها، استقبال مخاطبین از این کنگره را خوب و مناسب ارزیابی کرد.
دکتر بدو درخشش دستیاران تخصصی و فوق تخصصی مرکز طبی کودکان در آزمون بورد کشوری تبریک گفت و از زحمات همه دست اندرکاران با تکیه بر حوزه معاون آموزشی و اعضای هیئت علمی قدردانی کرد.
افزایش بار مراجعین به اورژانس و درمانگاه ها به ویژه بیماران سخت و همچنین ضرورت خدمت رسانی مناسب و تکریم آنها از دیگر سخنان رئیس بیمارستان بود.
در ادامه در خصوص نحوه اجرای برنامه نسخه الکترونیکی، پیگیری منظم و برنامه ریزی شده امور اجرایی مرکز طبی شماره دو از دیگر مباحث این جلسه بود.
برنامه ریزی برای نگهداشت تجهیزات پزشکی، تقدیر از دستیاران تخصصی و فوق تخصصی دارای رتبه بورد و نظارت بر نحوه مدیریت تخت ها در شرایط فعلی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *