محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1394/07/15 - 09:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دبیر اجرایی همایش هدف از برگزاری همایش را ارتقاء دانش گروه پزشکی و پرستاری، و پیراپزشکی مرتبط با سلامت و بیماری های کودکان بیان کرد

دكتر بدو فوق تخصص مغز و اعصاب و دبير اجرايي همايش گفت: 27 همايش بين المللي كودكان كشور همه ساله 16 الي 19 مهر ماه با همكاري مركز تحقيقات رشد و تكامل و انجمن غدد و متابوليسم كودكان ايران و گروه كودكان دانشگاه تهران برگزار مي شود.

دکتر بدو فوق تخصص مغز و اعصاب و دبیر اجرایی همایش گفت: 27 همایش بین المللی کودکان کشور همه ساله 16 الی 19 مهر ماه با همکاری مرکز تحقیقات رشد و تکامل و انجمن غدد و متابولیسم کودکان ایران و گروه کودکان دانشگاه تهران برگزار می شود.
دبیر اجرایی همایش هدف از برگزاری همایش را ارتقاء دانش گروه پزشکی و پرستاری، و پیراپزشکی مرتبط با سلامت و بیماریهای کودکان بیان کردو ادامه داد: تعداد 2000 شرکت کننده و 300 سخنران پزشکی و پرستاری و14 سخنران خارجی و 131 پوستر، 202 سخنران پزشکی و 7 کارگاه در این همایش پذیرفته شده است.
وی در ادامه به معرفی کارگاهها من جمله کارگاه دیابت، نوار قلب کودکان، برنامه ریزی مدون آموزش پزشکی و مسمومیتهای شایع و اختلالات اب و کودکان  اشاره کرد.همچنین همایش محققین جوان در سالن شماره 2 همزمان با همایش بین المللی کودکان برگزار می شود.
وی از محورهای کنگره اختلالات رشد و نمو، بیماریهای متابولیک ارثی، بیماریهای تیرویید، تغذیه، مغز و اعصاب، روانپزشکی و تکامل، ابعاد حقوق کودکان، عروق و قلب اختلالات تغذیه و گوارش و غدد، و نوزادان، اختلالات آلرژی و برنامه آموزشی تغذیه با شیر مادر و... نام برد.
خبر: هادی پور
  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 54576
کلمات کلیدی
تهیه کننده: