محتوای خبری مرکز طبی کودکان

درخشش مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان در ارزشیابی فعالیت های پژوهشی

مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان در ارزشیابی فعالیت های پژوهشی مراکز تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی کشور در گروه بالینی موفق به کسب رتبه سوم شد.

درخشش مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان در ارزشیابی فعالیت های پژوهشی مراکز تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب رتبه سوم در ارزشیابی فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات گروه بالینی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد. 
دکتر رضا شروین بدو، رئیس مرکز طبی کودکان و دکتر محمودرضا اشرفی معاون پژوهش گروه کودکان و بیمارستان در پیامی این موفقیت را به دکتر آقا محمدی رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان تبریک گفتند.

متن پیام تبریک دکتر بدو به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اصغر آقامحمدی
رئیس محترم مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان دانشگاه

کسب رتبه سوم در ارزشیابی فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات گروه بالینی توسط مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران را به جنابعالی، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران محترم آن مرکز تبریک می گویم.
تندرستی جنابعالی و همکاران و تداوم فعالیت های پیشرفته و کاربردی آن مرکز در ارتقای سلامت کودکان این سرزمین به ویژه مبتلایان به نقص ایمنی را از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر رضا شروین بدو
رئیس مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور

متن پیام تبریک دکتر اشرفی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اصغر آقامحمدی
رئیس محترم مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان دانشگاه

بدینوسیله موفقیت آن مرکز را در کسب رتبه سوم مراکز تحقیقاتی در گروه بالینی، تبریک گفته و توفیق روزافزون پژوهشگران  آن مرکز را از خداوند متعال مسئلت دارم.
بی شک این دستاورد مرهون همت والای جنابعالی، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران آن مرکز تحقیقاتی است. امید است که همواره شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر آن مرکز باشیم.

دکتر محمودرضا اشرفی
معاون پژوهش گروه کودکان دانشکده پزشکی و مرکز طبی کودکان

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *