محتوای خبری مرکز طبی کودکان

دیدار مدافعان امنیت با مدافعان سلامت مرکز طبی کودکان به مناسبت هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت، مدافعان امنیت کلانتری 148 انقلاب و 125 یوسف آباد با اهدای گل از مسئولان مرکز طبی کودکان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شعار « حمایت از مدافعان سلامت» روز شنبه ششم اردیبهشت ۹۹، سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی و هیئت همراه با مسئولان بیمارستان دیدار کردند.
در این بازدید سرهنگ لطیفی ضمن قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در مرکز طبی کودکان، از زحمات آنها برای مقابله با کروناویروس تشکر کرد و گفت: این روزها همگی شاهد وظیفه سنگینی که بر دوش کادر درمان کشور است هستیم و ضمن تشکر از ایثارگری شما، آمادگی خود را برای انجام هر گونه کمک در این راستا و خدمت رسانی اعلام می‌کنیم.
وی در ادامه سلامتی و توفیق کادر درمان را از خداوند متعال خواستار شد.
دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدافعان امنیت در این بیمارستان، از زحمات و تلاش آنها برای حفظ امنیت جامعه تشکر کرد و گفت: سلامت و امنیت مسائلی است که باید همواره قدردان آن باشیم؛ پلیس یکی از ایثارگرترین افراد در جامعه است که با برقراری نظم و امنیت، بستر خدمت رسانی را برای دیگر مشاغل فراهم می‌کند.  
خدا را شاکریم که در این کشور کادر درمان بدون هیچ مشکلی می‌توانند در ساعات شبانه نیز برای ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان حاضر شوند که این امنیت حاصل تلاش نیروی انتظامی است.
در ادامه دکتر محمدجواد محسنی مشاور رئیس بیمارستان، کاظم رهنما مدیر بیمارستان از حضور کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کردند.
مهندس علی نعلبران رئیس حراست نیز ضمن خیرمقدم، از همکاری همیشگی نیروی انتظامی در شرایط سخت با بیمارستان سخن گفت و قدردانی کرد.
در ادامه کارکنان نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات کادر درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *