محتوای خبری مرکز طبی کودکان

دیدگاه کارکنان خدمات در مورد وضعیت اورژانس مرکز طبی کودکان در نوروز 1402

کارکنان خدمات بیمارستان مرکز طبی کودکان با قدردانی از مسئولان برای تلاش در حل مسئله کمبود نیرو، اورژانس را قلب بیمارستان دانسته و از وضعیت شیفت‌های نوروزی خود گفتند.

خدمات بخش اورژانس: با توسعه اورژانس بستری و سرپایی و فعالیت کلینیک ویژه شرایط اورژانس در تعطیلات نوروز به نسبت سالهای گذشته مناس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، علی قریب با 7 سال سابقه کار در بخش‌های بستری، درمانگاه و اورژانس مرکز طبی کودکان و علی محبوبی با 2 سال سابقه کار در اورژانس مرکز طبی کودکان در خصوص شرایط همکاران خدمات و شیفت‌های نوروزی این گروه در مصاحبه با خبرنگار بیمارستان توضیحاتی ارائه دادند که در ادامه خواهید خواند.

قریب و محبوبی با بیان اینکه در لحظه تحویل سال برای دقایقی کوتاه با همکاران بخش دور هفت سین جمع شدند و دعای سال تحویل را زمزمه کردند افزودند باتوجه به شلوغی اورژانس در نوروز که در مقایسه با چند سال اخیر بی سابقه بود بعد از پخش شیرینی هر یک از همکاران به کار خود ادامه دادند.

قریب اورژانس را قلب بیمارستان خواند و گفت: تقریبا در تمام بخش‌های بیمارستان کار کردم اما با تعداد مراجعین زیادی که از راه‌های دور و نزدیک به اورژانس داریم به طبع تردد و جابجایی بیماران بیشتر خواهد بود و شرایط متفاوت و سخت تری نسبت به درمانگاه و بخش های دیگر حکم فرماست. همچنین به دلیل انتقال‌های سریع پس از تعیین تکلیف بیماران و جایگزینی آنها، تعداد نمونه ها برای ارسال به آزمایشگاه نیز بیشتر می‌شود که کار همکاران خدمات به این دلایل سنگین‌تر می‌شود.

با توسعه اورژانس بستری و سرپایی و فعالیت کلینیک ویژه شرایط اورژانس در تعطیلات نوروز به نسبت سال های گذشته مناسب تر شد حتی شیوه نوبت‌دهی و اطلاع‌رسانی درمانگاه تاثیر زیادی بر ورودی اورژانس داشت.

در اورژانس با کمبود نیرو خدمات مواجه هستیم که در حال حاضر با پیگیری مسئولین و تدابیری که بصورت موقت انجام گرفته تاحدودی این مسئله حل شده و در مورد شیفت‌های نوروز اورژانس انتظار داشتیم با توجه به توضیحاتی که گفته شد همین تعداد شیفت ولی با فاصله بیشتر برنامه‌ریزی می‌شد البته مطلع هستیم که مسئولین در این زمینه پیگیر هستند و بابت نیروی کمکی که در شیفت صبح به اورژانس داده شد قدردان هستیم.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *