محتوای خبری مرکز طبی کودکان

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: سازمانهای پیشرو، به روابط عمومی به عنوان کانون تفکر می نگرند

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، دکتر رضا شروین بدو، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان با صدور پیامی این روز را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: سازمانهای پیشرو، به روابط عمومی به عنوان کانون تفکر می نگرند

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

امروزه روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و سازمانهای پیشرو، به روابط عمومی به عنوان کانون تفکر می نگرند.

بدون تردید، فعالیت های اطلاع رسانی مؤثر و ارتباطات دوسویه روابط‌عمومی راهگشای فردایی سرافراز و روشن و نیز موجب اعتمادسازی و مشارکت هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

همچنین نقش روابط عمومی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، به عنوان متولی اصلی سلامت مردم و جامعه، نیز حائز اهمیت ویژه‌ای است و در دستیابی دانشگاه به اهدافش، نقش غیرقابل انکاری داشته است.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات به ویژه مسؤل محترم روابط عمومی مرکز طبی کودکان سرکار خانم پارساکیا تبریک می‌گویم و از تلاش های مستمر و خدمات بی دریغ ایشان، مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع در حوزه سلامت، قدردانی می نمایم؛ امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود، موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال دانش، مهارت و خدمات به سطوح مختلف دانشگاه عمل کنند.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *