محتوای خبری مرکز طبی کودکان

راه‌اندازی سیستم پیامگیر ارتباط با مسئولان بیمارستان مرکز طبی کودکان

سیستم پیامگیر مسئولان بیمارستان ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای توسعه کانال‌های ارتباطی بیمارستان مرکز طبی کودکان و مراجعین، راه‌اندازی شده و شماره 61472001 نقطه مستقیم دسترسی به مسئولین بیمارستان برای دریافت انتقادات و پیشنهادها است.

راه‌اندازی سیستم پیامگیر ارتباط با مسئولین بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، مرکز ارتباط مراجعین مرکز طبی کودکان با مسئولین بیمارستان (سیستم پیامگیر مسئولین بیمارستان) ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانال‌های ارتباطی بیمارستان و مراجعین، راه‌اندازی شده و شماره 61472001 نقطه مستقیم دسترسی به مسئولین بیمارستان برای دریافت انتقادات و پیشنهادات است.

مراجعین مرکز طبی کودکان در تماس با این مرکز می‌توانند به راحتی انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف خدمات ارائه شده به صورت مستقیم به مسئولین رسانده تا پیگیری شود. پس از این مراجعین علاوه بر تماس با واحد شکایات و پیگیری امور بیماران، ارسال پست‌الکترونیکی و ثبت انتقادات و پیشنهادات از طریق وب سایت به طور شبانه‌روزی می‌توانند نظرات خود را با قراردادن پیام صوتی به طور مستقیم با مسئولین به اشتراک بگذارند.

خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مراجعین

دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن

پیگیری مشکلات مراجعین تا حصول اطمینان از رفع مشکل

امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بیمارستان

راه‌های ارتباطی برای انتقال پیشنهادات و انتقادات

ارتباط از طریق تلفن : بیمارستان در راستای تسهیل فرآیند تماس مراجعین خود امکان تماس با شماره ثابت 61472001-021 را از نقاط مختلف کشور فراهم کرده است.

ارتباط از طریق پست‌الکترونیک: به آدرسcmcpr@tums.ac.ir یکی دیگر از کانالهای ارتباطی این مرکز با مراجعین است.

ارتباط از طریق وب سایت بیمارستان: با مراجعه به وب سایت بیمارستان به نشانی www.chmc.tums.ac.ir وانتخاب منوی" بیماران و مراجعین>>راهنمای بیماران>>انتقادات و پیشنهادات" امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا است.


به محض ارسال پیام از طریق کانال های فوق، در مرکز ارتباط مراجعین بیمارستان نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه به شما منعکس خواهد شد.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا