محتوای خبری مرکز طبی کودکان

سوپروایزر کنترل عفونت مرکز طبی کودکان از تزریق 1838 دوز واکسن در این بیمارستان خبر داد

فاطمه اسفندیاری سوپروایزر کنترل عفونت مرکز طبی کودکان گزارشی از روند واکسیناسیون کووید 19 به روابط عمومی این بیمارستان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، فاطمه اسفندیاری سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان روز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 گزارشی از روند واکسیناسیون کووید 19 ارائه و از تزریق 1838 دوز واکسن تا به امروز در این بیمارستان خبر داد.
اسفندیاری تصریح کرد:فرایند واکسیناسیون کووید 19 از 25 بهمن ماه 1399 در مرکز طبی کودکان آغاز و براساس دستورالعمل کشوری واکسیناسیون کووید 19 با اولویت بندی ارائه شده در این بیمارستان اجرا شد.
در هر فاز واکسن ها از طریق معاونت بهداشت دانشگاه و با نظارت دقیق همکاران حراست وارد بیمارستان و در محل مخصوص نگهداری شد و طبق اولویت همکاران بخش های مراقبت های ویژه کووید 19، عفونی کووید 19، اورژانس، سایر بخش های مراقبت ویژه، بخش های بستری و در نهایت واحدهای پشتیبانی و اداری واکسینه شدند و تا امروز در مجموع 1057 نفر از کارکنان مجموعه مورد تلقیح نوبت اول واکسن قرار گرفتند که از این تعداد 647 نفر نوبت دوم واکسن خود را نیز دریافت کردند. همچنین با همکاری گروه بیماری های خاص معاونت درمان تعداد 134 نفر بیمار خاص در سطح دانشگاه اعم از تالاسمی، نقص ایمنی، دیالیز و اوتیسم در این بیمارستان واکسینه شدند.

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *