محتوای خبری مرکز طبی کودکان

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج)

به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) جمعی از خیرین جوان و دانشجو با اهدای هدایا و اجرای نمایش‌های عروسکی از بیماران بستری در بخش عیادت کردند و این میلاد فرخنده را به خانواده‌های بیماران بستری و همکاران تبریک گفتند.

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 به همت خیرین جوان و دانشجو و هماهنگی امور فرهنگی بیمارستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) از بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان عیادت شد.

در این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خیرین بر بالین بیماران حاضر شده و با توزیع هدایای متناسب با سن کودک این اعیاد را به آنها و خانواده‌هایشان تبریک گفتند. کودکان بیمار لحظات شادی را در کنار خیرین با اجرای برنامه‌های عروسکی و موسیقی شاد کودکانه در بیمارستان سپری کردند.

در طول هفته گروه‌های مختلف از جمله گروه‌های فعال دانشجویی، موسسه‌های خیریه مردم نهاد با اینگونه اقدامات به مناسبت‌ عید نیمه شعبان در راستای توجه به سلامت کودکان و ایجاد نشاط با مرکز طبی کودکان همکاری داشتند.

کلمات کلیدی
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم(عج)

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *