محتوای خبری مرکز طبی کودکان

قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز

زادروز دانشمند بزرگ حکیم زکریای رازی شیمیدان، طبیب، داروشناس و داروساز بزرگ ایرانی فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه و خدمات جامعه پرتلاش و توانمند داروساز است. به همین مناسبت دکتر رضا شروین بدو رئیس و اعضای هیئت رئیسه بیمارستان از زحمات و تلاش‌های داروسازان مرکز طبی کودکان قدردانی کردند.

قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در پیامی این روز را به داروسازان تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:

همکاران محترم داروساز

ارتقای سلامت جامعه مدیون تلاش ها و زحمات افرادی است که علم و دانش و تخصص خود را صمیمانه و بی دریغ به دیگران تقدیم می کنند؛ جایگاه داروسازان به عنوان عضوی موثر از تیم سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

امروز فرصت مناسبی است برای گرامیداشت مقام اساتید و تمامی داروسازان که واسطه شفای بیماران هستند و حاصل تلاش و زحمت ایشان، زنجیره درمان را کامل می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام داروساز و حکیم محمد بن زکریای رازی به جامعه داروسازان دانشگاه علوم پزشکی تهران به خصوص اساتید داروسازی و داروسازان شاغل در مرکز طبی کودکان، سلامتی و توفیقات علمی را از خداوند متعال برای همگان خواستارم.

همچنین هیئت رئیسه و شورای فرهنگی با حضور در داروخانه مرکز و اهدای لوح تقدیر و شیرینی از زحمات دکتر علیمردانی رئیس، دکتر عزیزی مدیر داروخانه و همکاران ایشان قدردانی و این روز را تبریک گفتند.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز قدردانی از داروسازان مرکز طبی کودکان به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *