محتوای خبری مرکز طبی کودکان

قدردانی از عوامل اجرایی (دستیاران) همایش بین المللی بیماری های کودکان در مرکز طبی کودکان

با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان، از عوامل اجرایی (دستیاران) همایش بین المللی بیماری های کودکان در مرکز طبی کودکان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، جلسه قدردانی از زحمات گروه دستیاران از اعضای کمیته اجرایی سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان روز شنبه 8 آذر ماه 99 برگزار شد.
در این مراسم دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و دبیر اجرایی همایش، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان، دکتر مسعود موحودی معاون آموزش، دکتر محمدتقی مجنون و دکتر احسان آقایی مقدم مسئولان دبیرخانه همایش و دکتر کیوان میرنیا عضو شورای اجرایی به همراه گروهی از دستیاران تخصصی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه حفظ فاصله اجتماعی حضور داشتند.
در این جلسه دکتر بدو از نحوه برگزاری، استقبال ویژه شرکت کنندگان و نقاط قوت همایش امسال با توجه به برگزاری مجازی آن مطالبی ارائه کرد.
در ادامه دکتر بدو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش صادقانه افراد در همه گروه های علمی، اجرایی و پشتیبانی، از نحوه برگزاری همایش ابراز رضایت کرد و گفت: برگزاری همایش فارسی و بین المللی به صورت جداگانه، نظم و برنامه ریزی دقیق در ارائه برنامه های علمی، تنوع و تعدد برنامه ها با تکیه بر نوآوری، دقت، پشتکار و عملکرد دلسوزانه اعضای اجرایی و حضور چشمگیر شرکت کنندگان از سراسر دنیا از نقاط قوت همایش بود.
سپس دکتر موحدی در خصوص اهمیت تبلیغات و گسترش فعالیت های تبلیغاتی برای برگزاری همایش در سال های آینده سخن گفت.
دکتر مجنون و دکتر آقایی گزارشی از برگزاری همایش فارسی و بین المللی ارائه کردند و پیشنهادهایی برای سال های آینده ارائه شد.
در پایان با اهدای لوح سپاس از دستیاران تخصصی فعال در همایش بیماری های کودکان قدردانی شد.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *