محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مرکز طبی کودکان

جلسه کمیته شورای فرهنگی مرکز طبی کودکان با تأکید بر مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و برنامه‌ریزی مناسبت‌های ملی و مذهبی مرداد ماه در سالن مهارت‌‎های بالینی برگزار شد.

مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، چهارشنبه 11 مرداد 1402 کمیته شورای فرهنگی با حضور دکتر محسنی مشاور رئیس، دکتر مجنون معاون درمان، دکتر مخترع مدیر، گلدوست مدیر پرستاری و سایر اعضا در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.

به منظور برنامه‌ریزی مناسبت‌های ملی و مذهبی در مرداد ماه تا اواسط شهریور به ویژه گرامیداشت روز پزشک و کارمند هر یک از اعضا پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه بهتر مناسبت‌ها مطرح کرده و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این جلسه پیشنهاد شد مراسم قدردانی و تکریم همکاران بازنشسته بیمارستان با برنامه‌ریزی و هماهنگی شورای فرهنگی، بصورت سالیانه و در پایان سال برگزار شود.

در خصوص اجرای برنامه‌ای متفاوت به مناسبت روز کارمند، با تعریف فرآیندها که به اطلاع کارکنان خواهد رسید تعدادی کارمند نمونه در روز مراسم معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی مدیریت بهینه در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها موضوع سومین جلسه کمیته شورای فرهنگی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *