محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مراسم جشن گرامیداشت مقام پرستار در مرکز طبی کودکان برگزار شد

جشن ولادت حضرت زینب (س)و گرامیداشت مقام پرستار در سالن شماره یک مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علها و روز پرستار مراسم جشنی روز چهارشنبه 11 دی ماه 98 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان، دکتر فرهود توتونچیان معاون درمان، نازیلا خلیل زاده مدیر پرستاری، جمعی از اعضای هیئت علمی، پرستاران و کارکنان در سالن شماره یک بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم دکتر رضا شروین بدو ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از خدمات خالصانه و مسئولیت پذیری پرستاران در همه ایام به ویژه ایام تعطیلات آلودگی هوا سخن گفت.
وی با اشاره به نقش مهم پرستاران در سلامت جامعه، از تلاش پرستاران مرکز طبی کودکان در این راستا قدردانی کرد.
مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان ضمن قرائت شعری در وصف مقام پرستار، این روز را به تک تک پرستاران که خالصانه و با تلاش شبانه روزی به کودکان بیمار خدمت می کنند تبریک گفت و به نقش به سزای پرستاران در حمایت از سلامت روان کودکان توام با ارائه خدمات درمان اشاره کرد.
وی همچنین حضور پرستاران بازنشسته در این مراسم را گرامی داشت.
در ادامه با حضور دکتر رهنما و دکتر توتونچیان و خلیل زاده،  لوح قدردانی به پرستاران نمونه و همچنین پرستاران بازنشسته مرکز طبی کودکان اهدا شد و سپس کیک روز پرستار برش خورد.
برگزاری مسابقه با اهدای جایزه، اجرای گروه موسیقی با حضور سه خواننده و همچنین نمایش کمدی از دیگر برنامه های مراسم روز پرستار بود.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی