محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مراسم گرامیداشت روز حسابدار در بیمارستان مرکز طبی کودکان

مراسم گرامیداشت روز حسابدار با حضور رئیس و مدیر بیمارستان در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت گرامیداشت روز حسابدار، مراسم جشنی روز چهارشنبه 14 آذر 97 با حضور مسئولان بیمارستان در واحد حسابداری برگزار شد.
در این مراسم دکتر بدو رئیس بیمارستان، روز حسابدار را به حسابداران و کارکنان حوزه مالی و درآمد بیمارستان تبریک گفت و از تلاش و پشتکار این گروه برای ارائه خدمات بی نقص تشکر کرد.
دکتر بدو ضمن قدردانی از کارکنان این حوزه گفت: نقش حسابداران برای ادامه فعالیت صحیح بیمارستان نقشی مهم و اساسی است از این رو خدمات گسترده این گروه در خانواده بزرگ مرکز طبی کودکان قابل تقدیر است.
وی افزود: من ضمن تشکر از زحمات همکاران، توفیق روزافزون شما عزیزان را در راستای اهداف دانشگاه آرزو دارم. قطعا پیشنهادهای شما به عنوان فعالان در عرصه حسابداری در کنترل هزینه های طرح تحول سلامت  بسیار مفید خواهد بود.
در ادامه دکتر نیک منش، مدیر بیمارستان ضمن تبریک روز حسابدار از زحمات و تلاش همکاران تشکر و قدردانی کرد و با آرزوی سلامتی و موفقیت، تلاش بیش از پیش همکاران را برای خدمتی با کیفیت تر خواستار شد.
شیرنژاد، رئیس حسابداری نیز، روز حسابدار را به کارکنان همین حوزه تبریک گفت و پیشنهادهایی برای ارائه خدمات مطلوب تر این گروه ارائه کرد.
در پایان ضمن پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری، با اهدای هدیه از همکاران تجلیل شد.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی