محتوای خبری مرکز طبی کودکان

نرم افزار جدید پکس بیمارستان مرکز طبی کودکان جایگزین شد

جا‌به‌جایی نرم‌افزار پکس بیمارستان مرکز طبی کودکان، بدون ایجاد اختلال در روند کار این نرم افزار برای کاربران انجام پذیرفت.

نرم افزار جدید پکس بیمارستان مرکز طبی کودکان جایگزین شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، نرم‌افزار پکسل بیمارستان با موفقیت جابه‌جا شد. به همین منظور مهندس یاراحمدی مسئول IT بیمارستان در مصاحبه با خبرنگار بیمارستان توضیحاتی از روند اجرای نرم‌افزار ارائه داد که در ادامه خواهید خواند.

مسئول IT بیمارستان گفت: نرم‌افزار قبلی پکس 13 سال پیش در بیمارستان شروع به کار کرد. بعد از آن دستگاههای CT SCAN و MRI اضافه شد. دانشگاه در پی یکسان‌سازی نرم‌افزارهای بیمارستانی به صورت متمرکز با شرکت منتخب قرارداد بست و نرم افزار به عنوان جایگزین معرفی شد.

مهندس یاراحمدی با بیان اینکه جابه‌جایی حجم بالای تصاویر مربوط به سال های گذشته و در روند خرید ذخیره‌ساز جدید، کار فشرده‌ای بر دوش همکاران بود گفت: با تلاش همکاران واحدIT و سرعت عمل شرکت جدید این جابه‌جایی در 1 آبان ماه بدون هیچگونه اختلالی در روند کار پکس بیمارستان انجام پذیرفت. ایشان ادامه داد: شروع کار پیکربندی و راه‌اندازی سرور جدید از ششم آبان ماه آغاز و یکم آذر نرم افزار جدید با دیتای یک سال گذشته شروع به کار کرد. همچنین به مرور زمان کلیه تصاویر سال های گذشته به نرم افزار جدید منتقل خواهد شد.

وی در رابطه با مزایای نرم‌افزار جدید چنین گفت: در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق مقایسه کرد اما می‌توان گفت: سرعت پردازش‌ها بالا و بهینه است از دیگر مزایای افزون بر پکس قدیمی میتوان به سیستم ارسال پیامک اشاره کرد به اینصورت که بعد از آماده شدن تصویر بیمار لینک برای بیمار با پیامک ارسال می‌شود و بیمار با کلیک بر روی لینک میتواند تصویر را مشاهده کرده یا در اختیار پزشک خود قرار دهد که با این روش می توان به مرور زمان کلیشه و CD را در حذف کرد.

کلمات کلیدی
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *