محتوای خبری مرکز طبی کودکان

نشست خبری سی و سومین همایش بیماری های کودکان و نوزدهمین همایش پرستاری کودک برگزار شد

نشست خبری سی و سومین همایش بین المللی بیماری های کودکان و نوزدهمین همایش پرستاری کودک در سالن مهارت های بالینی مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در این نشست دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان و عضو شورای اجرایی سی و سومین همایش بیماری های کودکان اظهار کرد: این همایش جایگاه ویژه ای در طب کودکان کشور دارد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.
وی افزود: هر سال با همکاری اساتید به نام کودکان کشور و بعضا خارج از کشور به روزترین اطلاعات و دانش طب کودکان در حوزه های تخصصی و فوق تخصصی در اختیار فراگیران، پزشکان و اعضای هیئت علمی گروه کودکان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد.
وی ادامه داد سعی شده همه امکانات لازم سخت افزاری و نرم افزاری به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد بزرگ ملی فراهم شود.
همچنین مریم شکوری مدیر پرستاری بیمارستان و دبیر اجرایی نوزدهمین همایش پرستاری کودکان اظهار کرد: همایش امسال به دلیل شیوع بیماری کووید 19 متفاوت تر از هر سال و به صورت وبینارهای جدا ولی پیوسته در 6 روز از 29 مهر الی 2 آبان  و 6 و 7 آبان ماه 1400 سال جاری برگزار خواهد شد.
در هر روز سه وبینار دو و سه ساعته در یک سالن برگزار خواهد شد که به صورت سخنرانی توسط اساتید ملی و بین المللی داخل و خارج از ایران در قالب پانل برگزار می شود.
در کل 18 وبینار با عناوینی همچون اورژانس و تروما، پیس میکر در اطفال، تله نرسینگ، مراقبت معنوی، مراقبت تسکینی و سوگ، خطاهای مراقبتی، واکسیناسیون، خودمراقبتی، NIDCAP ، پرسپتورشیپ ، گزارش نویسی، حقوق کودکان بیمار و مسائل قضایی، Evidence based practice in pediatric nursing، هم افزایی آموزش و بالین، بازی درمانی در کودکان و آثار همه گیری کودکان برای همایش پرستاری برنامه ریزی شده است.
وی افزود: امسال محورهای همایش کرونا، آموزش مجازی، خطاهای مراقبتی، اورژانس و تروما، تازه های مراقبت پرستاری، چشم اندازهای نوین پرستاری، توانبخشی و چالش های کار پرستاران در بیمارستان های کودکان است.
شکوری در ادامه ضمن تشکر از همکاری دبیر علمی دکتر جمال الدین بیگ جانی و گروه اجرایی خواستار شرکت همه پرستاران و کارکنان مرکز طبی کودکان برای بهره مندی از سخنرانی ها و افزایش دانش و مهارت آنها در این همایش شد.
سی و سومین همایش بین المللی بیماری های کودکان و نوزدهمین همایش پرستاری کودکان 29 مهر تا 2 آبان 1400 و 6 تا 7 آبان 1400 به صورت مجازی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *