محتوای خبری مرکز طبی کودکان

نشست رئیس مرکز طبی کودکان با دستیاران تخصصی در راستای مقابله با بحران کروناویروس برگزار شد

جلسه نشست دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان و مسئولان مرتبط در راستای هماهنگی مقابله با بحران کووید 19 (کروناویروس 2019) با دستیاران تخصصی در سالن مهارت های بالینی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، به منظور هماهنگی بیشتر برای مقابله با بحران و شیوع کروناویروس ۲۰۱۹، روز دوشنبه پنجم اسفند ۹۸، جلسه‌ایبا حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر سیدرضا رئیس کرمی مدیر گروه کودکان، دکتر مسعود موحدی معاون آموزش بیمارستان ویژه دستیاران تخصصی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر بدو ضمن تشکر از حضور پررنگ دستیاران در شرایط بحرانی، در خصوص هماهنگی بیشتر و نحوه آمادگی دستیاران برای مقابله با شیوع کروناویروس مطالبی بیان کرد.
سپس در خصوص مسئولیت دستیاران و مسائل مرتبط با آنها در طول بحران سخن گفت.
وی همچنین بر رعایت موارد احتیاطات فردی در مواجهه با بیماران مشکوک تاکید کرد.
در ادامه دکتر موحدی از زحمات دکتر بدو برای استقرار شرایط مناسب و هماهنگی ویژه در راستای کنترل و مقابله با شیوع کروناویروس تشکر کرد و حضور چشمگیر دستیاران را در این شرایط قابل قدردانی دانست.
فاطمه اسفندیاری سوپروایزر کنترل عفونت نیز به آموزش نحوه صحیح شستشوی دست، نحوه استفاده از ماسک و تهیه ماسک مخصوص مقابله با کروناویروس ۲۰۱۹ پرداخت.
دکتر رئیس کرمی نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد دستیاران، بر اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی و رعایت موارد پیشگیری از ابتلا تاکید کرد.
دستیاران پیشنهادهایی را برای ارائه خدمات بهتر در شرایط موجود ارائه کردند.
این جلسه با اعلام امادگی تمام وقت دستیاران مرکز طبی کودکان برای کنترل شرایط بحران کروناویروس به پایان رسید.

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *