محتوای خبری مرکز طبی کودکان

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

دکتر‌ رضاشروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی در مسیر حرکت ملت فراهم آورد و هم اینک نهادینه شدن آن در عرصه های مختلف، سرمایه ملی گرانقدری را در اختیار جامعه قرار داده تا به مدد آن روند رو به جلوی خود را برای دستیابی به موقعیتهای جهانی بیش از پیش سرعت بخشد.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس معامله‌ای معنوی با پروردگار خود داشته‌اند که حاصل این معامله امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

در بحث مبارزه با بیماری کرونا همکاران ما با تأسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حفظ سلامت جامعه از خود ایثار و فداکاری نشان دادند و اثبات کردند که با وجود خطر بیماری کرونا، افتخار خدمت به مردم را در سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است به مردم شهید پرور ایران اسلامی و همه رزمندگان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان خواهانیم.

دکتر رضاشروین بدو
رئیس مرکز طبی کودکان

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *