محتوای خبری مرکز طبی کودکان

پیام تبریک رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت روز ملی گفتار درمانی

دکتر رضا شروین بدو، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان روز ملی گفتار درمانی را به جامعه گفتار درمانی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت روز ملی گفتار درمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان، دکتر رضا شروین بدو در پیامی اول اردیبهشت، روز ملی گفتار درمانی را به همکاران این مرکز و جامعه گفتار درمانی دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

اول اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت استاد سخن، فخر کلام پارسی در ایران و جهان سعدی شیرازی است وبی جهت نیست که چنین روز فرخنده ای را بنام روز ملی گفتار درمانی نام گذاری کرده اند.

سخن و زبان وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات است، چه نیکوست حمد خداوند منان،  لبخند رضایت  و شیرینی کام والدین کودکانی که به لطف مهربانی، گشادره روئی، تخصص، مهارت و دقت گفتاردرمانان شاهد تکلم و شیوایی بیان فرزندان خود می گردند و کودکان ورودی تازه  به عالم را تجربه می کنند.

اینجانب روز گفتاردرمانی را به اعضای محترم هیئت علمی، متخصصان، اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم و پرتلاش گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی که کام بیماران را به لذت گفتار شیرین می کنند، تبریک می‌گویم و برای همه همکاران سخت‌کوش، فهیم و دلسوز مرکز طبی کودکان آرزوی پیشرفت، پیروزی و بهروزی دارم.

امید است با اعتلای بیشتر توانبخشی در حوزه سلامت و نقش‌آفرینی بیشتر گفتاردرمانگران به عنوان یکی از تخصص‌های توانبخشی در نظام سلامت؛ شاهد رشد روزافزون و اقدامات مؤثر در این حوزه باشیم.

دکتر رضاشروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *