محتوای خبری مرکز طبی کودکان

پیام تبریک مریم شکوری، مدیر پرستاری بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت گرامی‌داشت روز پرستار

مریم شکوری، مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، متن پیام به شرح زیر است:

تقارن مبارک روز پرستار در 5 جمادی الاول زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها  افتخاری برای پرستاران کشور به حساب می‌آید چرا که آن حضرت در دشت کربلا با نمایشی خیره‌کننده از صبر و استقامت، پیام عاشورا را زنده نگاه داشت و امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی‌بدیل ، خود نمونه‌ای از صبر و ایثار در مسیر نظام سلامت جامعه می باشند.

سال‌های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و حضور مخلصانه گروه‌های درمانی و بخصوص  پرستاران عزیز در بیمارستان‌های صحرایی و پست‌های اورژانس و شهادت صدها نفر از گروه پرستاری در این راه، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پرستاری کشور می‌درخشد. بی‌تردید این پیشینه درخشان نشان از ارتباط پیوسته جامعه پرستاری با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس داشته و روایتی پرافتخار در حضور عاشقانه پرستاران و ارائه خدمات درمانی آنان به مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی نیز تجلی و استمرار یافته است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور عزیزمان ایران، پرستاران با بهره‌مندی از روحیه ولایت مداری و جهادی، همگام با سایر گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، در خط اول مبارزه با همه‌گیری این بیماری، عاشقانه و به‌طور شبانه‌روزی در سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین شرایط کاری برای نجات جان بیماران کرونایی از هیچ تلاشی دریغ ننموده و به صدها هزار بیمار مبتلابه بیماری کرونا ارائه خدمت نموده‌اند.

روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل این گروه از کارکنان زحمت‌کش و تشکر خالصانه از همراهی و همدلی خانواده‌های این عزیزان در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است. این روز فرخنده را به تمامی جامعه پرستاری به ویژه همکاران پرتلاش بیمارستان مرکز طبی کودکان مبارک باد.

مریم شکوری

مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان

 

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *